Total Pageviews

Sunday 3 July 2011

mggu ketiga yg membosankan

haloooooo.....eh2...lpe lak...assalamualaikumm.....ada org tak??hiihihi....lama dah rasanya aku dah tak update blog...ni tibe2 jerkk rasa rajin nak update...hihihi...syukur alhamdulillah...aku masih lagi dikurniakan kesihatan yang baik lagi...anda2 semua macamana??chat tak??eh2..mcm nk tulis surat lak...hihihi...ok back to tajuk entri kte ea...mggu ketiga di sekolah agk membsankan tapi thanks to teacher Ain sebab sudi ajak kiteorg jalan2...kteorg jadi guru pengiring utk satu lawatan ilmiah ke akademik bomba, wakaf tapai, Akademik Binaan Malaysia di jenagor dan last sekali kteorg pegi Pusat Latihan Industri Perkayuan dkt dgn Tasik Kenyir...lawatan ni disertai oleh pelajar-pelajar kelab kerjaya...so far so good r..cuma penat jelah aku bawak balik...hihihi...aku malas nak taip entri pjg2...just nak tempek gambar je...korang2 tgk jelah ea...hihihi


bergmbar dulu sebelum bertolak...hihihi

kami bertiga...aku pkai spek itam sbb mata tak berapa betul...hihihi

pelajar-pelajar yang mengikuti lawatan ini

bersama teacher Ain dan teacher Foo

kami bersma salah seorang pegawai bomba..eh2..lupa lak..bodyguard kami pom join sekali lawatan ni..hihihi

di pusat Latihan Industri Perkayuan...

teacher Foo di Akademik Binaan Malaysia, Jenagor

student tgk cik abg tu memahat ape ntah...hihihi
ok lah...sampai di cni sahaja lah entri aku ari ni...6ti aku cter ari terakhir aku di sekolah ea...hihihi...syokkk glerr...hihihi...ok lah ,,,c u soonn...bubye...
i

No comments:

Post a Comment