Total Pageviews

Wednesday 22 June 2011

SMKBB oh SMKBB....

assalamualaikum....kan aku dh ckap...ble ari sekolah je aku jd mls nak update blog...hahahahaha...mmg mls glerr r...pnat2 blik sekolah then tido...hahaha...letih wooo...stkat ni duk kt SMKBB ad bg 1 kenangan kt aku...aku tak pasti lak kenangan manis ke kenanga pahit...agak2 korang kenangan ape ea??bagi aku kenangan plg menakutkan...hahhaha...nilah pengalaman pertma slpas msuk skolah...hahaha...tkut jgk fikir2 blik...aiyaaa...bdk2 zman skrg ni...agk truk jgk lah...tak mcm zaman aku kt sekolah dlu....aku dulu pom jhat r jgk tp tak r mcm bdk skrg...sungguh mnakutkan...alhamdulillah smlm aku diberi peluang utk share pengalaman msuk form 6 dengan bdk2 form 6 SMKBB....syukur sgt2 diorg dgr jgk ape yg aku ckap...siap gelak lg...aku pom tak tau diorang gelak psal ape...aku tnya cekgi lily puteh, dia ckap diorang gelak sbb aku pnya gelak bunyinya lwak ckit...aku pom tak prasan sgt...hahaha....gelak utk diri sndiri...hahaha...
alahai....aku nk tempek gmbr....xdpt lak....6ti lenkli aku ltak ea...psal kenangan menakutkan tu aku cter entri akan dtg ea...hihihi

No comments:

Post a Comment