Total Pageviews

Friday, 24 June 2011

bengkel membaiki handphone dan komputer

assalamualaikum.......
aku merajinkan diri update blog....aku punya kje tak siap2 lagi...pemalas btul aku kan...aduhai....bahan-bahan untuk buat report byk yang tak ada...sbb tu lah aku malas nk buat...hikhikhik...alasan semata-mata kan...dun be like me ok....hihihi....ari kamis baru-baru ni...aku dan cikgi lily ditugaskan untuk mnjaga student dalam bengkel membaiki handphone....budak2 ni dah bsar tp nakal ckit...xpe...nakal-nakal pom cikgi tetap syg korang....hihihi...tinggal 1 minggu lagi aku brada di sekolah...lps ni aku nk buat ape ea??menmbahkan lemak di bdan or cari kerja??ada ke siapa2 nk ambil aku kerja utk 2 bulan ni???aduhaiii....aku tak nak r duk rileks2 sgt....6ti badan aku smkin mengembang....aku xnak mcm tuh...huhuhu....sape2 nak ambil aku kerja tu contct2 lah aku...hikhikhik...dah2 aku malas dh nak taip pjg2...mcm biasa lah...aku nak tempek gmbar je....hehehe
ni sebahgian pelajar prempuan...tingkatan 5...


pelajar-pelajar lelaki tingkatan 5
ni student yang baiki komputer...
abg ikhwan tunjukkan komponen hp
turn cikgi2 lak bergambar dengan student2...hihihi

with cikgi ely and students....

ok....dh siap ltak gmbr....hihihi....sgala kekurangan tu hrap maaf ye....klau  rjin drop lah komen ye....smpai ketemu lagi ya incik blog.....daaaa.....

No comments:

Post a comment