Total Pageviews

Friday, 10 June 2011

hohohoho...aku nak merapu lagi...hihihi

hurrmmm...esk 1 hari lagi nak cuti...hukhukhuk..................cuti sekolah dh abis...waaaaa..
aku tak nak ke sekolah...huhuhu...mesti korang pelik kan dh umur 22 nak pegi sekolah lagi...pe daaa...
waaaaa....aku kena duduk kt sekolah 3 mggu lah wei...borink sihhhh...kna buat ROS a.k.a Rancangan Orientasi Sekolah....tu lah nsib nk jd cikgu kan..kna lah msuk sekolah...wawawa...agak2 best tak ea??bsan ??or seronok??hihihi.....ari ni buat ape ea??oooo...ari ni aku pegi kenduri sepupu abah aku...bes jgk gulai kawah dia...aku makan smpai booolattt...hahhaha....rsau jgk 4 bulan cuti...tkut gmukkk....waaaaaa...lau gmuk tak de orang nak nanti...hahhaha...pdhal memang tak de orang nak pom...hahaha...eh2 balik pulak pd kenduri aku pegi tadi...cun jgk pengantin...sepupu abah aku tu doktor...so agk besar jgk lah mjlis tu...blh than lah kot....hahahaha...aku nanti nak kawin dgn sape??wawawa...teeeettt.....jodoh pertemuan di tangan Tuhan....Redha jelah sape jdoh aku..wink3...hehehe..ari ni mak aku tak masak sbb byk sgt kenduri kendara sampai buncit perut wwwooo makan...hahahhaha....biasalah time cti sekolah ni lah orang buat kenduri...aku pom mcm tu jgk kot...teeett...hahahha...berangan lah kau nani...sape lah yg nak kat kau nanti...wawawa

No comments:

Post a comment