Total Pageviews

Friday 16 August 2013

My friends was taken by..........



assalamualaikum semua.........
olaaaahhhhhh.............kangan utk meng-update- blog yang tercinta ni.....alhamdulillah...aku dah SELAMAT....hihihi...selamat dari ape ek kawan-kawan?aku selamat menghabiskan pengajianku di UUM sintok......alhamdulillah3x..hihihi....dan sekarang ni juga aku sudah selamat bergelar PENGANGGUR TERHORMAT...tu dia aihh...bukan senang nak dapat title tu selepas empat tahun berkawan dengan buku-buku....insya-Allah,kalau ada umur yang panjang dan rezeki lebih insyaAllah aku sambung lagi....moga ada rezeki itu untuk aku..alhamdulillah jugak sebab puasa dan raya kali ni total fully aku beraya dengan family tercinta...ceewaahhh....alhamdulillah....lama betul aku tak update blog kan..last aku update bulan april...sekarang dah masuk ogos...semua benda ada kat blog aku ni...sawang..tikus pom dah beranak-pinak agaknya...hahaha...ok lah sebab dah lama tak update tu yang banyak merapu tu...hihihi....ok,kita back pada tajuk entri yer...'my friends was taken by...'??taken by who??hahaha...opkos lah their beloved husband....kahkahkah..yelah memang dah sesuai sangat dengan umur depa sekarang...dah masuk 24 tahun kot...sesuai jadi bini orang dah...aikk!!aku pom dah masuk 24tahun...hahaha...tak sampai seru lagi lah wei...so sabar yer nani...hahaha...ni aku kebetulan baru balik dari kenduri kawan aku...yani...kawan aku masa sekolah KIST dulu-dulu..kalau nak kira kawan-kawan yang dah kawin memang tak terhitung lah...hihihi...so aku dah malas lak nak berceloteh panjang-panjang..aku nak tempek-tempek gambar jelah...korang layan jelah yer..hihihi...

Wani and husband...kawan mase sekolah KIST dulu..ni kenduri dia kat Jitra..yg Terengganu punya aku tak dapat pergi..
ni kenduri bulan 6 aritu...gigih aku masa tu tengah final exam pi curi-curi makan kenduri orang Kedah..hehe

ni kawan rapat aku masa form 6 until universiti..ada entri dia sebelum ni pasal dia tunang...
sekarang ni dah selamat jadi bini orang raya ke-4 baru2 ni...(11/8/2013)

ni Aishah...kawan masa sekolah rendah...dia pom dah selamat jadi bini orang..aku pergi dah lewat kenduri dia
abis semua make up, veil dia dah buang...husband dia waktu aku pergi tengah basuh periuk belanga...hehehe
( 11/8/2013)

ni geng-geng aku yang masih single cuma yang baju purple tu je tak single..haha

ni pengantin masih hot lagi....aku pergi time ni dia belum akad nikah lagi..akad nikah lps jumaat...arini ler..
(16/8/2013)...tahniah yani...

ni aku selitkan gambar aku dengan mak tersyg...ni gmbr raya baru2 ni..hehehe..bukan gambar pengantin yer..hihihi

alhamdulillah....kawan-kawan aku dah selamat membina masjid...semoga mahligai yang dibina berkekalan sehingga akhir hayat....hanya itu doa ku untuk kalian semua...apa2 pun tahniah yer semua...sebab sudah melangkah ke status baru....alhamdulillah3x...penulis blog bila lagi??hahaha
yang tu soalan paling susah nak jawab...soalan yang paling susah berbanding soalan yang ditanya dalam final exam...jodoh, pertemuan,ajal dan maut...semua di tangan ALLAH...so tunggu yer...hihihi...sampai masanya adalah tu..insya-Allah...
Barakallah sahabat2 ku...

thanks for reading...
jumpa pada next entri yer....
salam sayang untuk semua...hihihi
assalamualaikum.....

No comments:

Post a Comment