Total Pageviews

Thursday 23 June 2011

~hohoho..kongsi pengalaman bersma budak-budak form 6~

halllooooooo......pekabar semua....sekarang baru ada msa nak update blog...hihihi...busy woooo duk kat sekolah...hihihi...ehhh...lpe lak...psal kenangan yg mnakutkan tu  sbnrnya psal sorg student yang menggediks lah bagi aku...aku memang tak suka lah klau ada student mcm tuh..ak malas nk cter pjg psal ni...sakit ati wooo ble fikir psal ni...huhuhu...aku just nak tempek2 gambar jer...malas nk cter pjg..hihihi    
                                           
                                                   mula-mula bodyguard kami dulu bg ceramah..hihihi...adi n syafiq
                                                 
                                   
                                            then cekgi ely plok bg kata-kata semangat...semangt btul cekgi ely kte....
                                         
                    sebahagian pelajar perempuan ting.6
                                   
then turn cekgi lily puteh...hahaha...mcm nk nyanyi pom ad...hahaha
                       
me n lily puteh
                                   
  antara pendengar yang setia...form 6...hehehe
                            
           gambar tuan pnya blog kna bsar ckit...hihihi...turn aku last skali weh...hahaha...
hrap maaf lerr...aku ni new blogger....so sgala kekurangan tu harap maaf lah ye..hihihi

No comments:

Post a Comment