Total Pageviews

Friday, 17 June 2011

La Hot Spring,Besut

bersama boyfren kesayangan aku...hehehe...uittt...seksinya syg i...hihihi























 hahahaha...ni 2nd entri aku buat ari ni....terlebih rajin r plok...semalam aku pergi mandi air panas kt besut..Nama tempat tu La Hot Spring, Jertih kot...hihihi....baru je pkul 7.00mlm tadi aku sampai...huhuhu...agak penat jgk lah..huhuhu...penat mandi + penat drive...perjalanan dari rumah aku ke tmpat tu mngambil masa 2 jam...huhuhu...letih wei jd driver mak aku...tapi demi ibu tercinta aku redah je walaupom letih balik dari sekolah dan bersiap2 utk pergi sana...aku, adik pompuan aku dan adik laki aku yang bongsu je ikut...yang tiga lagi adik beradik lelaki aku tak da...diorang sibuk...kami je yang tak sibuk...hakhakhak...kat sana aku duduk chalet...harga chalet tu untuk satu malam klau tak silap aku RM80 kot untuk satu malam...tu yang mak aku bagitau aku lah...chalet tu hanya membekalkan elektrik dari jam 6.00 petang hingga 7.00 pagi...sebabnya bekalan elektrik kat situ just guna generator je...hihihi...agak kepanasan jugaklah waktu tengahri...terpaksa bersidai dekat luar...hihi...lepas aku bangun tido pagi tadi aku pergi breakfast dan terus pergi berendam air panas...bukan ape...saje pegi awal-awal...tak suka serabut dengan orang ramai nanti...al maklum lah ari ni ari jumaat...penuh parking smpai depan chalet aku pom diorg parking...hakhak..
mak aku dan kawan baiknya..


adik perempuan aku dan adik bongsuku

No comments:

Post a comment