Total Pageviews

Sunday 24 July 2011

~setelah sekian lama~

assalamualaikum semua......halloooooo....hahaha...mcm gediks jerr...hahaha...ske ati i lah..ni kan blog i...hurmmm....setelah sekian lama ape agknya ya??sebnrnya tak lama sgt kot....only 7 years je kot kteorg tak jmpe...lme ke?? tak kot....hihihi...lama lah wei...adoiii...berbelit-belit plok aku ni kan...ok lahh...whatever!!...hahahha...pada suatu masa dulu slps UPSR, aku tak tau nk msuk sekolah mne dgn rslt plak ciput2 je dpt...adoii....fenin kpala mak ayh aku duk pikiaq, nk taruk mne lah ank pmpuan dia nih....adoii...last2 sekali mak ayah aku decide lah msukkan aku di sebuah sekolah yg smua pelajarnya adalah perempuan di bandar Kuala Terengganu....klau org terengganu msti tau sekolah mne sbb sekolah tu satu-satunya sekolah perempuan yg ada di negeri ini...hihihi
hah!!ni lah sekolah aku..aku bljr cni 3 thun jerr...hukhuk...
syg glerr weh mse nk kna pindah sekolah lain...hukhukhuk...tp demi mncri penglaman tggl di asrama aku redha jelah...di sekolah ni dlu aku mmg bdk nakal...tringt mse form 1 dlu aku kna kejar oleh Ustaz Madzur gara-gara terlalu nakal dlm kelas...hikhik...lari dari pengawas sekolah yg ske bt spotcheck pg2...aku,yana, soly n mena...kteorg sengaja msuk kelas lwt gara-gara nak lari dr pengawas...hahaha...lwk ble terkenang zman dlu2...
then after 7 years, i meet my old frenss again...yepiii...hepi bangat....tp xrmai sgt yg dtg...tp kira ok lah...ada yg dtg bwk ank...bess gler dpt dukung ank kwn2 nih...ble lah aku nak dukung ank sndri ea??sabar nani...masa kau blum smpai...hihihi...ok lah...mls nk cter pjg...lyn gmbr jelah ea..hiihihi
sebahagian yg dtg...hihihi

sakan berborak setelah sekian lama tak jmpe..

auntie soly with baby boy by taqiyah..aku jgk smpat dukung baby ni...tp gmbr xleh lah letak...dh mcm mak org da...hihihi

makan time!!hepi je ble dpt mkn...hahaha

antara mknan yg dibakar...euww..sodap!!

yg bju merah tu yana,tgh tu aisyah then its me yg gumuk...hihihi

snyum smpai ke telinga...gmbira sgt sbb lma dh x jmpe....hihi

saidah n wana ingin merasa pegang anak lak...ambil aura lah ktekan...hahaha

mknan ni dibakar oleh matun!!...sodap...thanks matun n da geng....hihihi

apa-apa pun...kteorg enjoy jerr....byk story mory kongsi2...best sgt2....next reunion msing2 bwk anak lak...including me kot...hahaha...gedikssss memanjang!!thanks pd penganjur n yg sponsor mkanan...sodap sgt!!...love uols....


No comments:

Post a Comment