Total Pageviews

Tuesday 12 July 2011

terkilan dan kecewa...

waaaaaaa.......sedihnyaaa...sabo jelah hatiku syg...huhuhu..awatlah depa buat aku mcm ni??sia-sia je aku aktif kolej sem lepas...sdih woooo....sori ye kwn2..aku mulakan entri kali ni tnpa salam..ok2...assalamualaikum semua...pe habaq??chat ka smuanya?aku kangan sama incik blog ini...hihihi...back to tjuk entri...actually aku sdih, kecewa, terkilan dan seangkatan lah dengannya....korg thu x knp??meh cni aku nak hbaq...aku sdih wooo sbb aku tkar blik dan tukar rumet...huhuhu...yg plg aku terkilan sgt aku tercmpak ke tingkat 5....tingkat plg ats wooo...klau ada lif aku tak kisah r duduk tinggi2...ni pkai tangga...tiap2 kali naik smpai tingkat 4 pom dh semput ni plok tingkat 5...pengsan lah jwbnya nanti...sabo jelah....waaaaaaaaaa....nampaknya kena susun strategi ni...hihihi...tapi aku mntk lah kan moga2 no bilik aku tu tukar lagi...ni dh msuk kali kedua kot no bilik aku tkar...mntk2 lah dpt dduk bwh ckit...hehehe...bru ati mau senang maaaa...hihihi
nilah rupa aku sekarang...hukhukhuk
ok2...xmau sedih2 dahh...aku nak enjoy lak ngn BFF aku esok...yepiii...hihihi...ok everyone...bubye....love uolss..mmmuaaahhh


No comments:

Post a Comment