Total Pageviews

Wednesday 6 July 2011

last day in the school

halllloooooooo....assalamualaikum....aku ni sjk dua menjak ni jadi malas nak update blog...tak tau kenapa...adoii....tak de mood kot...huhuhuok..jom cter ari last day aku dekat sekolah...ari last day tu aku dan teman-teman ada plan sedikit jamuan ringan buat cegu2 yang banyak tolong kami...tp bab2 makanan ni kami serahkan kepada bodyguard kami yang dua orang tuh...depa lah yang duk rajin sekali menyediakan makanan...kami just buat bnda simple2 jer...just spageti...hihihi...aku malas lah nak taip entri pjg2...aku tempek gambar jelah ea...tp aku just nak ucapkan terima kasih kepada guru2 di SMKBB dan pelajar2 juga sebab bagi kerjasama kat kteorg dalam menyiapkan kerja kami...perasaan aku sdih lah jugak sebab SMKBB bagi aku pengalaman utk berdepan dengan persekitaran sekolah....student2 pom sporting habess....bes sgt2....cikgu syg korg2...thanks A lot SMKBB....mmmuahhh...

ni aje mknan yang mampu kami sediakan...hihihi

teacher wan n teacher ain yang byk membantu

with then again...hihihi

kami berlima...hihihi...

then turn kami bertiga plok bergambar...hihihi..

with cikgu bibi,guru disiplin SMKBB

with one of student form 6

bergambar utk kali terakhir bersama cikgu ainul...ady ni sibuk jgk dia nak bergmbar dgn anak2 dara...hihihi

at last....cikgu-cikgu muda lak bergmbar bersama-sama...
segala kekurangan harap dimaafkan ye....komen-komen yang membina amat dialu-alukan...

No comments:

Post a Comment