Total Pageviews

Tuesday 29 May 2012

sahabat dan kawan

assalamualaikum semua...mencuri masa untuk update blog kejap...tiba-tiba teringat kata-kata mak..nasihat seorang ibu adalah sesuatu yang terbaik...so aku ikut jerr apa yang mak ayah aku cakap...mak kata berhati-hati ketika berkawan...ada kawan makan kawan...so be careful...sahabat dan kawan bagi aku mempunyai dua maksud yang berlainan...sangat-sangat lain...bagi aku, seorang sahabat adalah individu yang sentiasa ada bersama kita ketika susah mahupun senang...sahabat yang boleh dibawa berbincang dan sahabat yang faham keadaan kita...dan bagi aku,aku akan bersahabat  dengan hati...jangan salah sangka yerr...bersahabat dengan hati dalam maksudnya...aku tak dapat jelaskan dengan lanjut...manakala kawan pula bagi aku hanya seorang insan yang aku berkawan secara biasa sahaja...aku berkawan dengan insan ini hanya secara fizikal sahaja...dua maksud berlainan bagi aku...mak aku yang ajar tentang ni..baru lah aku faham...hehehe..
so,short entry only...
thanks for reading....adioss...

No comments:

Post a Comment