Total Pageviews

Friday 11 May 2012

blog aku dah berhabuk....

assalamualaikum semua....hihihii....sori sgt2....keterlambatan yg amat dalam update blog...hihihi..tapi tak apa sebab aku tahu bukan ramai sangat nak baca blog aku nih...so i dun mind...aku buat blog just skadar suka-suka....hihihihi....kesian kat blog aku kan....nasib lah dapat tuan macam aku ni...hahaha....kemaafan yang tersangat2 sebab aku sangat-sangat sibuk selepas seminggu balik cuti aritu....ni baru ada sedikit masa nak update....hohoho...sebab dah lama tak update bila buka jerr nak update balik...aku nampak kelainan kat tempat aku taip ni...lain bebenor lah....hahaha...dah berapa bulan aku tak update....ni 1st entri kot untuk bulan 5...hahaha...nasib badan lah....ni aku nak citer yang dah lama basi tapi aku nak update jugak....sebabnya apa yang aku coretkan dalam blog aku ni adalah satu kenangan buat aku...aku akan baca balik apa yang aku post ni...tersenyum-senyum sendirian bila baca post yang lama-lama...hihihi....ok...back to citer basi kita....ok2...selepas cuti mid sem aritu...memang balik kampus,konpem-konpem banyak assignment kena submit...kuiz berlambak-lambak...adoiii...memang stress yang amat selama 2 minggu....tapi nak buat macam mana kan...redha jelah...lumrah kehidupan sebagai student...hihihi...nak dijadikan citer, lepas abis test 17 april aritu...aku dan teman-teman buat on da spot planning...alhamdulillah...menjadi jugak planning kita orang.....hahhaha....kita orang planning kuar makan steamboat jerr...bukan gempak sangat pom...hahahha....tapi syok sebab lepas test keluar....pi release tension lah kononnya...padahal tak tension sangat pom...hahaha...weols abis test kul 4....dalam pukul 5 baru plan nak kuar...gilerr punya planning...nasib baik menjadi dan happening jerr...hehehe...so sewa kereta pkul 6 then terus meluncur laju ke Kuala Perlis untuk lepak-lepak...hahaha...dah lah anak-anak dara tapi weols tetap jugak keluar...hahaha....RELEASE STRESS jawab test katakan...hahaha...so tak nak citer panjang, aku tau korang memang tak suka baca entri panjang-panjangkan....hehe...aku nak letak 1, 2 gambar jerr...hihihi....jom layan....
dats weolss....hepi together....hehe

fokus pada background blkg....sgt cantik....

me,epa dan lisa

dayah, sumaiyah dan imah...

masa mula-mula masak...wink**
makan sampai buncit....weee...

muka kami dalam kepenatan...hehe


hahaha...katanya mau letak 1, 2 keping gambar...amek kau jah...berkeping-keping kot...hahaha...nevermind...just layan jerr....

thanks for reading....adios....








,

No comments:

Post a Comment