Total Pageviews

Thursday 29 December 2011

~scared to face it~

assalamualaikum semua....2011 akan berakhir esok...memang mnakutkan bg diriku ini...rsa semakin meningkat usia tuaku...mcne ni??aku belum bersdia utk thun akan dtg...seriously tkut....mum dad!help me!..tbe2 jerk aku rasa tkut utk berhadapan dgn 2012...ada apa dgn 2012??bersusun cabaran dan dugaan yg sdg menunggu...apakah dia??aku tertanya-tnya...mampukah aku hadapinya nanti, seperti mana yg aku lalui di 2011??arghhhh...tidak tercapai akalku utk memikirkannya....byk benda yg terlintas di benak akalku...cukup matangkah aku melayari kehidupan ini?cukupkah amalanku?cukup ke usaha aku selama ini??bersdia kah aku berhadapan dgn sgala pancaroba nanti??wahhhh....sungguh byk persoalan...maafkan aku wahai sahabat2ku....diri ini terlalu runsing dan bimbang...oleh sbb itu,muncul lah entri ini...huhuhu...ndak tau dgn siapa aku mau luahkan....hnya di blog ini sje yg mmpu aku luahkan....doakan aku menjadi insan yg tabah dan kuat dlm menghadapi dugaanNYA....doakan aku berjya dlm hidup ini yerr....aku jga sntiasa mendoakan kebahagian dan kejayaan sahabat-sahabattku sekalian....gud luck utk final yep kwan2....

p/s:maafkn aku skali lg sbb merapu entah pape...ini hnya sekadar luahan hati...suka atau tidak terserah pd kalian semua...yg pnting aku rasa lega setelah meluahknnya....hehehe
thankss 4 reading!!

No comments:

Post a Comment