Total Pageviews

Friday 16 December 2011

~penantian satu penyeksaan~

assalamualaikum semuaa..............dek kerana kesibukan melampau,bru skrg aku ada masa nk menjenguk blog yg tersyg ni....hihihi....sem ni rse nya terlmpau byk assgnment...tu yg duk pulun smpai tak tdo...huhuhu...sadis btul lah...tp tulah dugaan dan pengorbanan yg harus dilakukan bg seorg pelajar....aku x mau membebel pjg....just direct to tjuk entri ye....'penantian satu penyeksaan'.....apa yg aku tggu??kenapa seksa lak??hehehe...sje2 je menimbulkn persoalan buat kalian smua....hahahahha....sebenarnya citer ni dh basi tp aku nak jugak abadi kan dlm blog aku ni...ble aku bce balik apa yg aku tulis ni buat aku senyum sndiri....hihihi....semuanya kenangan yg terindah...ok, straight to da point....sebnarnya aku menanti my mum n dad blik dr Mekah...tarikh 1 Disember 2011 mereka selamat tiba di terengganu setelah beberapa kali delay fligt...mula2 thu kena delay tu mmg skit ati sbb terlalu rindu tu yg jd mcm tuh...hahahha...mlm tu pkul 11 mlm aku kuar bersma abg dan adik2 aku yang lain pi airport...smasa otw pi airport tu satu kjadian yg plg lwak kot bg aku telah berlaku...hahahahha....aku ni jnis xske pkai tali pinggang keledar wktu duk dlm kete...then mlm tu ak tak pkai lah sbb aku fikir mne ada polis lewat2 malam ni kan....hehhehe...then ambik ko! Ada roadblocks....bru lah aku gelabah nk pkai...hahahha...then ble polis nmpk aku gelabah...dia tgur aku mcm ni 'tulah gelabah sgt smpai tercabut spek'.....hahahahaha...dan2 je polis tu tgur mcm tu...mau nya aku xgelak...hahahhahaha....smbil duk mnunggu ma ngan abah aku smpai tu xnyempat nk ambk gmbr...hehehe...lg2 duk kalut dgn pertnyaan adik bongsuku....'bila ma n abah nk sampai ni k.nani?'....penat wooo...asyk tu jerk yg di tnya...lps dh smpai tu duk kalut lak tnya...'ble ma n abah nk kuar ni?'...haishh, adik aku ni...rindu sgt kot smpai nangis2 sbb xdpt tgk ma n abah aku kt skrin yg dipaparkn ble diorg kuar dr fligt...hahahha...wktu tu ak senyum jer...tgk karenah nenekku, tokiku, sepupuku yg xsabar nk jmpe mak ayh aku...teheeiiii...then finally ma abah aku kuar lah....lpas tu berlaku lah adegan air mata...hehehe...peluk ma n abah sekuat-kuatnya....hehehe...seronok rsenya...rse mcm lega sgt diorg selamat smpai....mlm tu dlm pkul 2.20 pg kot smpai umah...tdo lak dlm 3 lebih sbb bercrita pjg dgn ma n abah...syok sgt!!hehehe...ok2, aku dh x larat nk taip pjg2...meh aku share ckit gmbr diorg kt sna....hehehe..

my mum wit my aunty...wakaka...gmbr syok sndri...gmbr ni bt aku tersnyum sbb diorg ni smngat sgt nk bergmbr smpai bsar gedabak mke diorg...hahaha...lenkli suh org ambk ye ma n mak cik...hahaha
 
gmbr ma n abah ketika dlm ihram....tak pati lak dkt mne ni...hihi

bergmbar dpan universiti Madinah....utk pengetahuan uols...perempuan diharamkan msuk ke dlm  kwsan universiti  ni...huhuhu

my mum dgn kwan sekolahnya...

finally, ada org jgk yg tlg ambikkn gmbr diorg...hahahhaha

my abah yg smakin krus bersama org bangla yg jual Quran...
ok....smpai dicni je entri aku ye....mls lak nk taip pjg2...kte jpe pd next entri yg entah ble akan diupdate....hahahhaha....ok,daaaaaaaaaaa....salam syg buat semua....
thanks for reading....hihihi

No comments:

Post a Comment