Total Pageviews

Monday 26 December 2011

~menggamit kenangan~

assalamualaikum uolss...pe habaq??dihrapkn semua chat2 blake yep...hehehe...tbe2 je jari-jariku ini terasa ingin menari di atas keyboard....hehehe...hurmmm...lagi 2 mggu final exam akan muncul...waduh2...cepat bngat masa berlalu...dh nk abis sem 5 daaa....tidakkkkk!!jgn pergi sem 5!!aku belum puas menikmatimu....huhuhu...actually aku x mau sem 5 berlalu pergi sebab aku xmau umur aku meningkat...hahahaha...kantoi sudah!!berakhirnya sem 5 bererti berakhirlah tahun 2011....wahhhhh...aku dh smakin tua...x bersdia lg nih nk capai usia 23 tahun....hahaha...ok2,back to tjuk entri...dek kerana kelas dh smkin tiada, aku ,lily puteh n mayah telah merancang sesuatu yg menggamit sebuah kenangan yg cukup manis...hehehe...thanks to mayah sbb sudi terima aku n lily puteh berkunjung ke rumah beliau....syok sgt!!yg lg syok umah mayah ni tepi bendang...kmi bernsib baik sbb wktu kami pi tu padi tgh masak ranum....pemandangan yg sgt cntik!!oh yeahhh....kami mmg x lepas peluang bergmbar....tu dia!KAMI mmg suka bergmbar...hahahaha...byk insiden-insiden yg kelakar n manis kami kutip di Sungai Petani.....akan ku kenang sampai bila2....terima ksih jgk buat parents mayah sbb sudi melayan karenah kami yg gilak2 nihh...hehehe...bab mkn2 plg syokk sbbnya mak myah pndai msak...aku n lily puteh mkn msakan utara....wahhh...sgguh berbeza dgn pntai timur...kuih tradisional...lepat pisang...besss!!...yg biasa aku mkn lepat ubi jerkk, sbb tulah aku jd teruja sgt....i love banana....ahakkkss...ok,xmau cter pjg...jom lyan beberapa keping gmbr ye..hehehe

kami gmbira..kami enjoy...hehehe

pemandangan di bendang pd wktu pg...sgt indah ciptaanNYA..

wahhhh....cantik kan...i like it!!



me n lily puteh waiting for da bus yg tdak muncul2...hahaha

lily puteh, mayah n me....

bila lapor, melantak KFC lah plok...hahaha

haishh...dahaga sgt ke lily puteh??hahaha

2nd day pic...berlatar blkg kan rumah mayah..

kami at Pantai Merdeka

makan ais kacang kata org kedah tp aku pggil ABC...hahaha

last day at umah mayah...aku yg boolat bergmbar mcm nk terbang...hahaha

3 of us again...kami yg gila2...hahaha



aku berjalan sakan sehingga lupa bahawasanya final exam sdg menanti...hahahhaha...ada aku kisah??hahaha...ok2...skrg nk fokus pd paper final lak...buat semua kwn2, gd luck ea for da final exam yerr...do da best....love uolsss..mmuaahhhh....
daaaaaaaaaa............
thanks for reading!!

2 comments:

  1. bestnya....bila nk bawak aku pusing kedah??

    ReplyDelete
  2. hahaha...jom2..mai lah kt aku...aku ada dcni lg 1 setengah thun lg...weh, awat ak xleh bkak mu pnyerr blog??

    ReplyDelete