Total Pageviews

Friday 30 March 2012

jalan-jalan sebagai terapi...hehehe

assalamualaikum semua...salam ceria buat anda semua yerrr...hehehe...mood hepi jerr ni sbbnya minggu depan dah nak balik kampung....yahoooo!!!gilakk rindu sama mummy n daddy lorhh...hehehe..rindu yang teramat...rasanya lebih rindu dr insan yg bernama kekasih kot...ntah lah...i dun know lahh...hehehe...hepi jugak sbb mummy sama daddy bg keizinan pi jalan-jalan....risau jugak depa nak lepas anak dara mereka ni, dah lah hobinya suka jalan-jalan...nak tak nak kena lepas jugak kan...tapi kadang-kadang bila dah sampai tempat dituju baru bagitau mummy daddy yang i pi jalan-jalan...lepas tu memang diorang tak kan marah punya...just berleter sikit tu adalah...tahan telinga kejap jerr...hihihihi...saya anak baik kan...hihihi...dah hobi suka jalan-jalan memang semua redah lah...hihihi...bagi aku lah kan...jalan-jalan tu adalah terapi di kala kita berada dalam keadaan stress dengan kerja-kerja yang tak pernah abis dan perasaan-perasaan yang tidak diingini...suka sangat jalan-jalan...kumpul duit banyak-banyak lepas ni then travel lagi...insya-Allah....bagi aku best lah lagi-lagi travel sendirian berhad sebab masa ni lah kita boleh lihat setakat mana diri kita boleh survive for life...test yourself..you will know it....trust me...hehehe..memang tiap-tiap semester akan ada perancangan untuk jalan-jalan tuh..hehehe...just kena pandai simpan duit jelah n u can travel by yourself...harap-harap bila dah kahwin nanti dapat suami yang suka jalan-jalan gak..hehehe....kalau tak naya lah asyik terperuk kat umah jelah jawabnya....hehehe..ok,sama-sama kita doakan yerr...hahaha...ok...tak nak citer panjang...aku nak letak gambar aku dan kawan-kawan aku yang comel lak..hehehehe...perasan kan aku??siapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri kan..hahaha....



















































ada nampak bentuk apa-apa tak pada gmbar di atas??hehehe
kami yg comel kt pantai Cenang

aduhai...santainya kami..hahaaa
we again!!smga ukhuwah kita kekal hingga ke akhirnya...insya-Allah
 mungkin ni mkn angin yg terakhir buat kita sebgai student....smga kita diberi peluang utk jalan-jalan lagi sebelum bergelar seorg isteri....buat mira, radiah, zal dan sahabat2 yg dh thun akhir...sila ingt aku di sintok ni yerrr...kome tinggal aku sorg2...hukhukhuk...termsuk kamu jgk dayahh...sedih gila!!huhuhu...mungkin selepas ini,masing-masing sibuk dgn komitmen masing2...jumpa mse graduation day okes!!.....huhuhu                      

thanks for reading....love ya!!...wassalam....




No comments:

Post a Comment