Total Pageviews

Saturday 17 March 2012

aku dalam dilema

assalamualaikum semua....kabare ya??aku chat2 ja...cuma emosi dan mental tak berapa nak sihat...muahaha...better kome jaga-jaga dengan aku ea...hahahaha...time aku taip entri ni, aku duk dalam lab komputer...sambil menunggu kelas seterusnya....huhuhu...rajinkan aku update blog....muahahaha....actually, aku sebenarnya dalam dilema sekarang ni...minggu ni cadangnya mau jalan-jalan pi langkawi...tapi bila fikir-fikir balik better aku balik kampung...aku rindu sama daddy dan mummy aku...reason yang tak berapa kukuh untuk balik kampung...hahahha...kalau pi jalan konpem-konpem abis duit,kalau balik kampung abis duit jugak tapi yg paling puas hati dapat tgk muka daddy dan mummy tenang sikit jiwa ni....hilang segala stress...huhuhu..help me!!aku tak tau dah macam mana ni...dah nek gila dah ni....AKU NAK BALIK!!perangai macam budak-budak kan...hahahaha...lantak lah asal hati mau senang ma!hehehe...ni student sem 6 tapi still homesick...macam mana lah aku sem 8 nanti...gila meroyan kot...hahahaha...nak buat macam mana dah jadi adat lah tu kalau duk jauh...muahahaha....tengok kan..emosi aku tak stabil masa taip entri ni...suka ati korang lah nak baca ke tak...i dun mind lah...hahahaha..ok, dah siap luahkan perasaan...hehehe...lega lah sikit luah kat blog kesayangan ni...hehehehe...mesti ada yang menyampah dengan entri aku ni kan...aku tak kisah...suka ati aku lah nak merapu kan,ni kan blog aku...hehehehe...
Btw, masa tengah online ni aku dapat kabar berita sedih...ustazah aku masa sekolah khairiah meninggal dunia...namanya ustazah Zaiton....walaupun aku tak berapa kenal sgt tapi aku macam familiar sangat dengan nama tu...hehehe...al-fatihah utk arwah ustazahku...semoga arwah ditempatkan dalam kalangan orang beriman...Amin...tlg sedekahkan Al-Fatihah bagi siapa-siapa yang baca entri ni ye...terima kasih ye!!

thanks for reading...see uols for da next entri ya!!adios...

No comments:

Post a Comment