Total Pageviews

Saturday 4 February 2012

~kenduri lagi~



assalamualaikum  semua...aku merajinkan diri meng-update blog...wakaka...sbb apa aku rajin??sebabnya ada idea dan stori yang aku nak citer kt blog aku tersyg ni...hihihi..insya-Allah,lepas ni kalau ada kelapangan dan kerajinan,aku akan rajinkan diri update blog sebab i dah dapat balik kan my whity camera...hikhikhik...sabtu bertarikh 4 Februari 2012,seorang sahabatku ketika di SMA. Khairiah telah selamat diijabkabulkan....hooorayyy!!hehehe...aku tumpang gembira buat Wan Nurul Hidayah dan Suami, Zulkifli kerana dah berjaya membina masjid....aku doakan semoga perkahwinan mereka berkekalan sehingga akhir hayat....insya-Allah...Amin....syok gilerr ble tengok kawan naik pelamin....terasa nak kawin lak(mood gatal jap)...hahahaha...whatever!!...doa2 kan lah aku berjumpa jodoh cepat2 ea...hehehe...gatal lagik!!adoii nani2...ok jom tgk pengantin..hihihi

Raja Sehari sahabatku...

bersama pengantin perempuan...pengantin laki tak sampai lagi waktu ni...hehe..nak berkat pengantin baru...hik3..
ok..sebelum tu aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL.....semoga kita dapat perbaiki diri kita ke arah yang lebih baik dengan mengamalkan sunnah Nabi...insya-Allah...selamat beramal yer!! tahniah sekali lagi buat sahabatku, Wan Nurul Hidayah...
adioss semua!!
thanks for reading.........


No comments:

Post a Comment