Total Pageviews

Friday 7 October 2011

~my bff convocation~


assalamualaikum semua.....aku baru ada masa untuk update blog aku yang dh smkin berhabuk ni....kcian lak kt incik  blog....hihihi....btw,entri ni khas buat my bff....my bff tu ela n tirah....weols kenal sejak zaman sekolah rendah lagi until now we get close...my both bff ni dah konvo bulan lepas tapi aku jer yang lambat nk update...hihihi...al-maklum lah kesibukan melampau bila berada di kampus...hihihi....alasan semata-mata tuh!!!hahaha....ada aku kisah??hahaha....ok2...meh aku citer psal my both bff yang konvo aritu...ela, seorang graduan ekonomi product by UKM n tirah pula graduan sains matematik product by UTM, Skudai....fuyoooo....aku salute r both of my bff ni....budak-budak bijak dari sekolah rendah lagi....aku punya konvo ble ea??tak sabau lah...hikhikhik....lagi 1 setengah tahun lagi....yepiiii....hihihi....ok2 aku just nak tempek gambar yang aku edit gne photoshop cs4...actually aku baru pelajar photoshop ni....gmbr diorang ni hanyalah sekadar percubaan sahaja...aku akan cuba perbaiki dari semasa ke semasa....insya-Allah...ok!jum tgk gmbr diorg....aku tempek sekeping jerr...hahahaha....tu pom nk heboh2 kan......hahahha

yang kat atas tu ela n yang kt bwah tu tirah...hihihii...sori geng aku curi gmbo kome kt fb lorhh...hihihi

btw,diorg dah konvo...ela sekarang dalam proses mencari kerja...bila dia dapat kerja blh lah blnja kami2 yang tak kerja lagi...hihihi..tirah pula sekarang sedang menyambung pelajaran dia kt UTM, Skudai gak...dia smbung buat perasaan hasad dengki (PHD)...aku tak main2 ea...PHD ye....dia mmg rjin study...hahaha...jgn mrah tirah ea!!!wawawa...

ok2...CONGRATES again to my both bff!!!lupa lak,bunga alam maya jer yg mampu aku kirimkan dari jauh...hihihi...
ok,,c u for da next entry ....( * _^ )....daaaaaaaaaaa

3 comments:

  1. wah! da pndai gune cs4 ae.....thanks lalink for da entry<3

    ReplyDelete
  2. aku bru belajar wei...tgk lah gmbr mu n ela tuh...mcm cacat jerr...hahaha...soly, aku izinkan mu grad dlu dr aku...huhuhu...sdih lak rse...huhuhu

    ReplyDelete