Total Pageviews

Wednesday 17 August 2011

~buat dun know jer~

assalamualaikum semua....hohoho....aku tak tau nk tlis tjuk entri aku ape...so tbe2 dpt idea yg tak brpe bernas nie...hahaha...ape perasaan korang klau ada org  sms kte berkali-kali setelah sekian lama tapi last2 kte tak bls lgsg msj beliau???korang skit ati tak??ada tak rasa give up nak sms beliau lg??hahaha...klau aku lah kan...aku dh mls nk lyn....sesuai dgn tjuk entri aku buat dun know jelah....hahahhaha....nsib lah beliau2 yg kena...hohoho...1 perkara lagi klau korang nak thu lah stu perangai aku yg sgt BAIK....hahaha...(aku nk gelak puas2 dlu...hahahaha) aku ni klau member2 or my parents call or sms bukannya reti nk rply directly...mls siot beb...unless klau aku ada kje pnting sgt je aku rply immediately.....hahahaha....bgs tak aku??bgs kan....kcian btul sape yg sms or call aku...nsib korang lah dpt kwn mcm ni....tu yg kdg2  klau new fren mntk no fon aku jd mls2 je nk bg...bkn sbb kdekut tau,sbb perngai aku mcm tulah...so aku jd kecian kt new fren aku tuh....hahahaha...alasan lah tuh....wawawawa.....yesss, ari ni ari ke 17 aku pose...besss wooo....hepi dpt pose kt umah sbb ble time msak utk berbuka aku n adik aku sama2 berkungfu di dapur...cewaahhh...hahaha..dh r ak mls nk taip pjg2...xde mood r...huhuhu...ok korang2...smga ramadan ni mmberi seribu keberkatan bt dri ini dan anda2 smua...daaaaaaaa

No comments:

Post a Comment