Total Pageviews

Tuesday 18 September 2012

~berada di awang-awangan~

assalamualaikum uols....hihihi...rajin lak aku update blog kan....sebabnya setakat ni kerja tak banyak sangat,masih banyak waktu untuk rileks...hehehe...sonok....kihkihkih...kenapa tajuk entri aku berada di awang-awangan??....teettttttt.....meh sini aku nak habaq kat hangpa semua....1st day masuk kelas memang tak masuk pape pom sebab mood nak belajaq tu takdak...haishh...sabaq jelah....memang masuk kuliah asyik duk mengelamun jerr....sebabnya otak masih tertinggal di terengganu tercinta....hehehe...aku sedang cuba biasakan diri dengan rutin sebagai seorang pelajar lak...3 bulan jadi cikgu memang memberi kesan yang besar dalam diri aku...sekarang ni jadi student balik rasa macam best lak...hihihi....tapi rindu nak ngajar student lak...sabaq naa...6ti kalau jadi cikgu sebenar jemulah hang nani oiii...kihkihkih...
Then alhamdulillah...bilik aku ditukarkan ke tingkat 2 dari tingkat 5...so sangat-sangat hepi go lucky lah...kihkihkih....tapi perasaan malas nak ke cafe tu still ada lagi...hihihi
Esok 2nd day for da class...hopefully semangat nak belajar tu semakin bercambah lah,lagi-lagi lecturer kesayangan mengajar...fuhhh....kena rajin pi kelas selalu...hihihi
gambar pak cik google....camnilah aku duk berangan dalam kelas...hihihi...tipu jelah!!
to my student: dun be like me....rajin-rajinkan diri anda yer....
thanks for reading!!
see ya!!!

No comments:

Post a Comment