Total Pageviews

Friday 25 November 2011

~ projekku yang tersayang~

assalamualaikum semua.......selamat berhujung minggu!!!hehehe...aku merajinkan diri meng-update blog...wakakaka....tiba2 jerk rsa bosan menjelma wlaupun belambak assgmnt yg perlu disiapkan....boring sihhhh di hujung mggu yang ditemani dgn titisan air mata di luar tingkap....huhuhu...xdpat grak pi mne2 pom...kedah pom ada musim tengkujuh jgk tau...bkn pntai timur jerk ea....hihihi...ujan tak menentu....di kala kesepian nilah aku jd rajin nk bke blog kesygan i nih...huahua....kali ni aku nk story hasil prjekku yg tak seberapa ni.....projek ni xde final paper...fuhhh...dasyat kot bg ak...pulun jgk aku wlaupun hsilnya uduh pian bak kte org kedah...hihihi....ok! jom tgk sesama....
my 1st projek...bru bljar gne photoshop cs4

ni 2nd projek...gne illustrator cs4
terserah pd korang nk komen apa...yg ni jerk yang mampu aku buat....huhuhu...next projek gbungan phtoshop+ illustrator+ flash.....waaaaaa....smkin sukar kot...dh r aku ni bkn jenis kreatif sgt..nsib bdan lah....semua ni harus ditempuhi jgk....thanks to my hensem lec Dr. Surend sbb ajar kmi yg buta tntg sgala-galanya tntg animasi dan grafik....jasamu akan ku kenang....hehehe...
ok....adiosss semua...c uolss for da next entry...thanks for reading!!!daaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment